Inspirerende scholing
Oprechte aandacht van mens tot mens
Efficiënter werken met plezier
Inspirerende scholing
Oprechte aandacht van mens tot mens
Efficiënter werken met plezier
‘Wat je persoonlijke aandacht geeft groeit’
De scholing ´Een persoonlijk gesprek….´ inspireert de zorgprofessional tot het voeren van een persoonlijk, gestructureerd en efficiënt gesprek met de patiënt. De zorgprofessional doet kennis op over persoonsgerichte zorg en krijgt inzicht in het belang van het mensgericht werken. Oprechte aandacht van mens tot mens is de rode draad in het contact met de patiënt.
Inhoud training
De training bestaat uit het doorlopen van de zes stappen van het gespreksmodel, ´Een persoonlijk gesprek´. Dit biedt de zorgprofessional structuur in het gesprek met de patiënt. Door casuïstiek, gespreksopnames en het uitwisselen van ervaringen is de scholing zeer interactief.
Wat neemt de zorgprofessional na de scholing mee naar het werk?
Maatwerk
De scholing wordt met aandacht gemaakt en sluit aan bij het werk van de zorgprofessional. Via een intakeformulier worden ervaringen en behoeften in kaart gebracht, zodat de training aansluit op de wensen van de deelnemers. Na iedere module ontvangt de deelnemer een hand-out met informatie en tips. Na afloop van de scholing kunnen afspraken gemaakt worden over begeleiding bij het inzetten van veranderingen of voor coaching on the job met als doel meer persoonsgericht werken.
Extra informatie:
Doelgroep: alle zorgprofessionals.
Locatie: in afstemming – online/fysiek.
Prijs: op aanvraag.
Wil je meer weten over de maatwerk-training ‘Een persoonlijk gesprek’? Bel of mail voor meer informatie.
‘Met Agnes is het contact prettig en collegiaal. Agnes is resultaat gericht en weet door middel van gesprekken en ervaring goed wat er speelt in de Zorg.
Agnes heeft bij ons een training verzorgt voor servicemedewerkers en verpleegkundigen op de Livio Zorgcentrale. Dit is zeer goed ontvangen door de medewerkers. Hun enthousiasme komt door de praktische oefeningen, het kijken naar de eigen reactie op meldingen en telefoontjes (spiegelen) en handvaten voor het vervolg in je dagelijkse werkzaamheden.’
Geertje Pasman
Teammanager FrontOffice FB, Livio
Vragen? Bel of mail – een oriënterend gesprek is altijd gratis
Copyright © 2022 – Zorg in Kwaliteit – Algemene voorwaarden | Privacyverklaring